1. Ar galiu gražinti prekę?

Prekės ir pinigai atgal negrąžinami, išskyrus tuos atvejus, kai produktai gaunami pažeistoje pakuotėje (kai produktas nebetinkamas vartoti). Gavus prekę su pažeista pakuote, nedelsiant susisiekite el. paštu info@trysdienos.lt arba puslapyje nurodytu telefono numeriu. Taip pat pridėkite gauto produkto nuotrauką.

2. Kokios yra prekių pristatymo sąlygos ir terminai?

Šviežius sulčių kokteilius gaminame kiekvieną dieną nuo sekmadienio iki ketvirtadienio. Penktadieniais ir šeštadieniais veiklos nevykdome. Jei užsakymą pateikiate iki 11 valandos, jis išsiunčiamas tą pačią dieną. Pristatymą į jūsų pasirinktą paštomatą gaunate per 1-2 d.d. Užsakymai Klaipėdoje ir Šiauliuose pristatomi į namus/biurą tą pačią dieną nemokamai, Palangoje už papildomą 2 eur mokestį, jei pateikiate užsakymą iki 11 valandos. Nemokamai atsiimti užsakymus galite Klaipėdoje adresu: Dubysos g. 12, Klaipėdos baseine esančioje kavinėje “Café Garden”.

3. Kokiuose miestuose pristatote prekes?

Prekės pristatomos visuose Lietuvos miestuose, kuriuose yra “Omniva” paštomatai. 

4. Ar pristatote šventinėmis dienomis?

Šventinėmis dienomis produktų negaminame ir nesiunčiame, gavus užsakymą jis pradedamas gaminti artimiausią darbo dieną po švenčių. Visą informaciją apie ne darbo dienas galite sekti mūsų socialiniuose tinkluose facebook ir instagram.

5. Kaip galėčiau susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi?

Susisiekti su mumis galite el. paštu info@trysdienos.lt